Ga naar inhoud

Multi-media harde schijf kopen


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik ben van plan om een multi-media harde schijf te gaan kopen. Dit is een apparaat die de functie heeft van een portable Hard Disk maar ook aangesloten kan worden op de TV voor films en nog veel meer. Ik heb er zelf vrij weinig verstand van en op internet zijn er ook vrijwel geen klantenbeoordelingen te vinden. Hij moet aan een aantal eisen voldoen: geluidsstil zijn, moet dvd-formaat kunnen afspelen (zonder te blijven haperen), grote schrijfsnelheid en < E200,-. Heeft iemand misschien een aanrader? Ik zat zelf te denken aan een [b:8f09d66c95]Plextor Media Player [/b:8f09d66c95]van 500GB bij alternate. En mijn tweede vraag: ik heb een LCD televisie: Loewe, 32", HD, 100Hertz. Is er een een verschil in beeldkwaliteit als ik DVD5 films hierop kijk met een [b:8f09d66c95]SCART aansluiting [/b:8f09d66c95]t.o.v. een [b:8f09d66c95]HDMI aansluiting[/b:8f09d66c95]? Aangezien ik geen full-HD tv heb en ik geen idee heb hoe dat precies zit met die beeldformaten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...