Ga naar inhoud

Gele tulp naar Vga female of DVI female


Aanbevolen berichten

Ik heb een kabel nodig die een (gele) video tulp (liefst vrouwtje, mannetje mag ook) omzet naar een vga vrouwtje of naar een dvi vrouwtje het moet niet te veel kosten, en ik wil geen kastje, echt een kabel als jullie me zouden kunnen helpen erg bedankt, want ik raak helemaal gefrustreerd van google omdat ik er niet op kan vinden wat ik nodig heb. m.v.g. Mark
Link naar reactie
nou, het is niet om mijn computer op tv ofzo, het heeft helemaal niks te maken met mn computer :) want mn tv zit al op mn comp aangesloten. Mijn plan: ervoor zorgen dat mn broertje gewoon vanuit zijn kamer mee kan Xbox 360'en. Hoe?: de aansluiting van de xbox (arcade in mijn geval) mond uit op 3 tulp aansluitingen, Video, audio L en audio R. nu heb ik een Video tulp splitter en daarom zoek ik nu een gele tulp naar Vga of Dvi female, een extra tv heb ik niet (iig is hij erg klein) en monitoren heb ik genoeg over... als iemand me (mogelijk met een omweg, dus met meer kabeltjes) kan helpen, bedankt, geld heb ik er wel voor over, maar niet tè veel... Mark Visser
Link naar reactie
Een computer vga monitor kan niet omgaan met tv-video signalen, dat kabeltje/verloopje bestaat dus niet. Een computermonitor is dus niet als tv te gebruiken tenzij die functie expliciet aan de monitor is toegevoegd. Er zijn dus lcd/tft schermen die het wel kunnen maar die zijn zeldzaam en duurder dan een normaal scherm.... Er zijn wel omzet kastjes, ik dacht dat Trust zo iets in zijn programma heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...