Ga naar inhoud

Digitenne met usb, donker beeld op laptop


Aanbevolen berichten

Hallo, Heb probleem om normaal beeld te krijgen op laptop met de USB-ontvanger van Digitenne op een laptop van Medion met Grafische accellerator chipset. Ik vermeld dit er maar bij, maar misschien ligt het wel helemaal aan iets anders. Het beeld is er, maar is heel erg donker, het geluid is prima en ook het antennesignaal is zeer goed. Het maakt niet uit of ik kijk op een klein window of full screen, ze zijn even donker. De andere windows blijven zo licht als ze zijn. Verder geen video problemen in WMC of WMP en zelfs niet in Youtube. Ik zoek ondertussen verder, maar kon niet matchen met dit probleem op google. Weet iemand raad? Moet ik een andere driver hebben of zo? Groeten!
Link naar reactie
Dit kan te maken hebben met de instelling van de software die je gebruikt bij de tuner. Kijk even de settings na van de DVB-T player software. Als daar niets in te vinden is, probeer dan even een ander software pakket. Bijvoorbeeld:[url=http://www.videohelp.com/tools/myTheatre]MyTheatre[/url] Dit is 30 minuten te gebruiken, als dit wel goed werkt dan zit de fout in je media player software die bij je DVB-T stick zit.
Link naar reactie
Bedankt. Ben nu wel weer iets verder, na herinstallatie usb-ontvanger en herstart Vista en start Mediacenter werd driver voor ontvanger gezocht. Alle FTA zenders komen goed door in Mediacenter. Maar niet 1 gecodeerde zender. Voor de ontvanger vond ik (bedank tweakers.net) een andere versie software op een finse site. De beeldkwaliteit daarvan is beter maar niet goed en prog crasht regelmatig. Zou het liefst een driver voor WMC vinden die de gecodeerde zenders wel opneemt in de lijst, de ontvanger/decoder doet zijn werk. Bestaat daar een plugin voor? De finse versie software van anysee E30+ usb-ontvanger: [url]http://www.anysee.fi/downloads/E30_Plus_1214_fi.zip). [/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...