Ga naar inhoud

ondertiteling in een film zetten


Aanbevolen berichten

hallo ik kan er niet uitkomen. Ik instaleer VobSub 2.23 dan klik ik op Plugins. doe ik next dan install maar daarna vraagt tie Select Directory where VirtialDub is installed at. maar waar kan ik dat vinden ik heb hem geinstaleerd maar hij vroeg toen niet van waar ik hem neer moest zetten zegmaar. Bijvoorbeeld programfiles ofzo please help me
Link naar reactie
Heb je soms de bestandsnaam van virtualdub.exe gewijzigd? Let op hoofdletters enzo, dat kan al genoeg zijn om de boel te stranden. Als dat niet het geval is; gebruik je een recente versie van vdub? download een nieuwe af van virtualdub.com en pak deze opnieuw uit. Let op: als je onder winXP een zip file download dan kun je onder windowsXP en hoger gewoon de files in de zip benaderen zonder dat je iets hoeft te doen maar de zip is dan NIET uitgepakt. Om de zip uit te pakken rechtsklik je op de zip en kies je "uitpakken"
Link naar reactie
[quote:1fadc3691b][size=9:1fadc3691b]Zie dit aub niet als zielig spammen/reclame maken, Dit is puur voor de lezers van dit forum, een tipje van mezelf ;)[/size:1fadc3691b][/quote:1fadc3691b] Ik heb ook vaak problemen met het ondertitelen. Ik heb toen een tijdje [b:1fadc3691b]ConvertXtoDVD[/b:1fadc3691b] gebruikt (probeer ook maar even ;) ) het werkt super, maar ik had het idee dat door dat programma mijn subs een beetje achterliepen (?). Torrentus
Link naar reactie
[url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1152167&highlight=ondertiteling#1152167]Ondertiteling onder een film zetten en daarna op een dvd branden[/url]. Ik weet dat dit niet precies is waar je naar op zoek bent, maar je kan het eventueel ook niet op dvd branden en dan via je pc bekijken met een programma als Cyberlink PowerDVD. Vobsub opnieuw downloaden doe je [url=http://www.free-codecs.com/download/vobsub.htm]hier[/url]. Misschien dat dat helpt. Ben je wel als administrator ingelogd?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...