Ga naar inhoud

DVDTtjes probleem


Aanbevolen berichten

[quote:7d1421b54d="DJJR"]als ik een dvdtje brandt dan kan ik hem niet als spelen via me dvd speler van mij en bij andere is het ook een probleem. [/quote:7d1421b54d] Gaat het om een DVD+/-R of een DVD+/-RW? Indien DVD+/-R had 'm wel afgesloten. Verder kun je beter geen gebruik maken van multi-sessie. Bedoel je een dvd speler in een PC of een stand-alone dvd speler. Kunnen de gebrande DVD+/-R(W)'s nog wel worden gelezen in de brander zelf?
Link naar reactie
[quote:3ac2e163c8="jolo"][quote:3ac2e163c8="DJJR"]als ik een dvdtje brandt dan kan ik hem niet als spelen via me dvd speler van mij en bij andere is het ook een probleem. [/quote:3ac2e163c8] Gaat het om een DVD+/-R of een DVD+/-RW? Indien DVD+/-R had 'm wel afgesloten. Verder kun je beter geen gebruik maken van multi-sessie. Bedoel je een dvd speler in een PC of een stand-alone dvd speler. Kunnen de gebrande DVD+/-R(W)'s nog wel worden gelezen in de brander zelf?[/quote:3ac2e163c8] het gaat om DVD+R en ik kan ze wel lezen in de computer maar niet in de dvd speler ik gebruik nero StartSmart essentials en het gaat om een DVD brander van een laptop die er al standaard in zat hopelijk is dit genoeg info anders kun je vragen
Link naar reactie
[quote:92cb18128e="DJJR"]het gaat om DVD+R (..) nero StartSmart essentials [/quote:92cb18128e] Maar had je ook zoals ik vroeg de DVD+R afgerond? Zie onderstaand voorbeeld over het afronden van een Audio-CD. [img:92cb18128e]http://www.peercomputersupplies.nl/Nero/Nieuwe%20audio.gif[/img:92cb18128e] Niet afgeronde CD-R/DVD+/-R's kunnen mogelijk niet worden gelezen in een standalone dvd speler. [quote:92cb18128e="DJJR"]maar niet in de dvd speler [/quote:92cb18128e] In een PC of standalone? Welk merken/types? En krijg je er een foutmelding over?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...