Ga naar inhoud

cd zelf beveiligen


Aanbevolen berichten

Vorig jaar ben ik afgestudeerd en heb ik als eind project een boek gemaakt. Er zijn vele mensen die mij hebben geholpen met het boek en krijgen als dank 1 terug. Nou wil ik ze dit graag geven als cd, die beveiligd is. Het boek wil ik nog op de markt brengen en zit er dan ook niet zo op te wachten dat iedereen maar knipt en plakt. Het boek is nu nog in word bestand, en zal er waarschijnlijk ook zo opgeplaatst worden. Weet iemand hoe je een cd kan beveiligen en of als ik het via email stuur het bestand kan beveiligen dat ze er niks van kunnen rippen? Alvast bedankt
Link naar reactie
Dat gaat je niet lukken. Je de bestanden van een wachtwoord kunnen voorzien, maar dan moet je iedereen toch hetzelfde wachtwoord geven. Waarom laat je niet een simpele versie drukken ? In C!T stond toch een artikel over een website waar je 'echte' boeken in een mini-oplage kon laten drukken ? Dat lijkt mij gezien het doel iets geschikter ... Je zou natuurlijk ook kunnen wachten tot het 'echte' boek gedrukt is en een paar exemplaren reserveren voor de belangrijkste. Bovendien ... als je al die mensen nu al niet vertrouwt, wat zou ze er dan van weerhouden om je officieele boek te kopieeren ? Da's nog makkelijker.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...