Ga naar inhoud

Ati HD2400 en onboard sound


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb een probleem met de HDMI geluidsoutput van de HD2400pro. Mijn onboard soundcard op de biostar wordt uitgeschakeld wanneer ik de HD2400pro in het PCI-e slot stop. Windows XP / Vista detecteren dan alleen de HDMI output van de HD2400.. In de BIOS van het moederbord staat de onboard soundcard op 'auto', de keuze 'enabled' is niet beschikbaar, alleen 'auto'/'disabled'. Wanneer ik de videokaart niet in de pc heb, dan detecteerd windows de onboard realtek soundcard wel. Het probleem is m dus dat de onboard wordt disabled door de HDMI output van de HD2400pro. Is het mogelijk om de HDMI geluidsoutput van de HD2400pro te disablen? PS. kwam toevallig dit tegen; http://support.dell.com/s...libid=6&fileid=237140 Zou dit ook werken voor mijn MSI HD2400pro? Alvast bedankt! [size=9:e33de4e61e]Specs; Biostar P4M900-4M 3 GB ddr2 geheugen MSI HD2400pro pentium 4 2.67 Ghz Maxtor 300 GB sata NEC dvd-brander Aopen itx voeding 250 Watt Windows XP pro SP2 / Windows Vista[/size:e33de4e61e]
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...