Ga naar inhoud

Signaal-ruis verhouding


Aanbevolen berichten

Bij een signaal-ruisverhouding van 60 dB is de ruis zeer zacht te horen. Een signaal-ruisverhouding van 90 dB is zeer goed. Hoor je de ruis dan bij 90dB goed of juist slecht, hoe hoger hoe beter of hoe lager? Dankjewel. Welke Speakersets zouden jullie aanbevelen, 5.1 met subwoofer graag, als er nog dingen bij komen maakt het niet uit (bijvoorbeeld versterker)
Link naar reactie
[quote:617e63af83="Krohula"]Welke Speakersets zouden jullie aanbevelen, 5.1 met subwoofer graag, [/quote:617e63af83] Je zou op hardware.info deze [url=http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnZWpsZGia/Test_Vijf_51speakersets_voor_de_PC/]Test: Vijf 5.1-speakersets voor de PC[/url] kunnen checken.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[quote:a44a973af5="num1wr82"]euhm hoeveel wil je uitgeven? als je gewoon een goeie set voor ongeveer 200-300 eurie kom je bij de logitech Z-5500 of Z-5450[/quote:a44a973af5] Heb zelf de Z-5500. Is die 280 euro die ik ervoor heb betaald dubbel en dwars waard. Tot nu toe nog niets beters gehoord :roll: . Weet niet welk moederbord je hebt, het verschil van mijn onboard en mijn XtremeMusic is zeer duidelijk. Dus voor optimaal geluid moet je nog wel 70euro rekenen voor een geluidskaartje als je standaar onboard geluid zuigt. Die Z5450 hoor ik minder goeie dingen over. Bovendien minder vermogen :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...