Ga naar inhoud

Muziek en films afspelen vanaf PC op Hifi en TV


Aanbevolen berichten

Mijn stereoinstallatie gaat de deur uit en ik heb een PC op zolder staan met een externe harde schijf van 500GB waarop vooral muziek staat en ook nog wat films. De PC is met een kabel verbonden met een wireless modem in de schakelkast. Ik zou nu graag het volgende willen: - Het afspelen van de muziek en DVD bestanden die ik op de PC heb staan op mijn tv resp. mijn nieuw te kopen hifi installatie - Een handige interface met afstandsbediening - Het kunnen opnemen van TV programma's op een harde schijf (mijn oude VHS gaat ook de deur uit). - Dit alles zonder kabels te hoeven trekken Ik kom er niet uit....ik lees veel dingen over network media players en home cinema systemen maar kan door de bomen het bos niet meer zien. Wie kan mij helpen?
Link naar reactie
[quote:05304f321d="Shark1"]Mijn stereoinstallatie gaat de deur uit en ik heb een PC op zolder staan met een externe harde schijf van 500GB waarop vooral muziek staat en ook nog wat films. De PC is met een kabel verbonden met een wireless modem in de schakelkast. Ik zou nu graag het volgende willen: - Het afspelen van de muziek en DVD bestanden die ik op de PC heb staan op mijn tv resp. mijn nieuw te kopen hifi installatie - Een handige interface met afstandsbediening - Het kunnen opnemen van TV programma's op een harde schijf (mijn oude VHS gaat ook de deur uit). - Dit alles zonder kabels te hoeven trekken Ik kom er niet uit....ik lees veel dingen over network media players en home cinema systemen maar kan door de bomen het bos niet meer zien. Wie kan mij helpen?[/quote:05304f321d] Ikzelf gebruik hiervoor de Pinnacle Showcenter 200 voor. Ik gebruik vervolgens Swisscenter ( www.swisscenter.co.uk ) als mediamanager ipv de (zware) meegeleverde MediaManager. Voldoet aan alles wat je wilt, alleen niet opnemen. Is wel mogelijk, maar dan moet je er ook de Pinnacle TV-tuner bij aanschaffen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...