Ga naar inhoud

pc sound: hoe doe ik dit..? lees hier meer...


Aanbevolen berichten

Heey mensen.. :wink: ik heb nu al een tijdje een nieuwe pc (windows Vista, 5.1 soundset) Dus ik kwam op het idee om me oude pc (win98) er naast te zetten.. Maar... Ik heb geen boxen meer op de oude pc. Dus wil via een kleine jackplug(mannetje mannetje)"mp3speler stekker" het geluid van mijn oude pc doorsturen naar mijn nieuwe pc. En dan via mijn nieuwe pc naar speakerset. Wat heb ik nu gedaan : Ik heb jackplugie in me oude pc gestopt "in groene aansluiting" en dan gelinkt naar me nieuwe pc in een willekeurige aansluiting. en die staat aangevinkt als Hoofdtelefoon. want heb de rest ook geprobeert.. Zoals : Lijningang Frontluidspreker Achterluidspreker Centrum/Sub Uitgang zijluidspreker Maar zo als ik al zei hij staat nu op hoofdtelefoon, maar moet alle volume op ze hardst zetten en dan is het nog heel zacht. Want bij de rest van het rijtje hier boven hoor je niks. Dus mijn vraag is: Wat kan ik dan doen om geluid van pc naar pc te krijgen ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...