Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Sinds kort heb ik het merk Philips DVD+R 1-16 speed gekocht, fabrikant CMC MAG M01, gebrand op o.a. LG-GSA-4167B en LG-GSA-4163B en een oudere brander PLEXTOR-708A, allen met de laatst bekende firmware. Het is NOOIT met 16x of 12x te branden en zelfs met 8x te branden met veel fouten ! Ik heb Plilips gemaild, maar daar krijg je een FLUTantwoord omtrent de firmware, dan wel de verwijzing om terug te gaan naar de verkoper. Op het internet heb ik al vele negatieve berichten gehoord van deze fabrikagepartij CMC MAG M01, hoe kan Philips zijn naam te grabbel gooien met zo'n fabrikant. Alj je iets koopt staat er nooit bij wie de fabrikant is en moet je vertrouwen op het MERK dat erop gedrukt staat. Tot op heden heb ik altijd Philips vertrouwd voor de goede kwaliteit DVD media (nooit van CMC MAG M01). Maar nu begin ik toch te twijfelen of ik dat nog zal doen
Link naar reactie
En koop voortaan Verbatim of Plextor schijfjes, das bij Verbatim overwegend MitsubishiChem of TaiyoTuden en bij plextor schijfjes altijd Taiyo Yuden. Kost iets meer maar gegarandeerde kwaliteit. Philips schijfjes zijn overwegend van bedenkelijke kwaliteit maar wel overal te krijgen en doorgaans goed geschikt voor een standalone dvd recorder (= 1 speed) maar in een pc waardeloos.
Link naar reactie
[quote:45506ffff1="rwilligen"]........... Philips schijfjes zijn overwegend van bedenkelijke kwaliteit maar wel overal te krijgen en doorgaans goed geschikt voor een standalone dvd recorder (= 1 speed) maar in een pc waardeloos.[/quote:45506ffff1] Lees op een in drie verschillende dvd-branders niet-werkende DVD+RW van Philips: "High quality, high reliable qualified media with ultimate playback ability." En: "Certified Philips recordable media outperform non-qualified with an error rate below standard." Shame on you, Philips!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...