Ga naar inhoud

Laptop aansluiten op Philips LCD scherm


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik ben sinds kort in het bezit van een Philips 32PFL9632D scherm (een 32" LCD scherm). Nu wil ik hier graag mijn laptop op aansluiten. Het probleem is echter dat het scherm geen analoge ingang heeft en mijn laptop heeft juist alleen een analoge uitgang voor een scherm heeft. De manier om het scherm aan te sluiten is via DVI naar HDMI, maar deze uitgang heeft mijn laptop dus niet. Wel heeft de laptop een S-Video uitgang, maar hierdoor wordt de kwaliteit van het beeld erg slecht. (Wel een lange kwalitatief wat slechtere kabel gebruikt..) Mijn vraag is nu, aangezien ik niet denk dat ik het signaal met een kortere, betere S-Video kabel beter kan krijgen. Is het mogelijk een convertor naar DVI te gebruiken op mijn laptop, en dit signaal weer via een DVI naar HDMI kabel aan te sluiten om mijn scherm. Ik weet dat het signaal analoog blijft, maar ik hoop toch dat de kwaliteit een stuk beter is dan met S-Video. Ik heb namelijk schermen gezien die via de analoge aansluiting wel goed beeld gaven.. (De laptop in de signature heb ik niet meer, deze had namelijk wel een DVI uitgang, even om verwarring te voorkomen :wink: ) Alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...