Ga naar inhoud

logitech Z-5500 geluidskaart


Aanbevolen berichten

hoi allemaal, sorry als dit verkeerde plek is maar ik probeer het maar ok ik wil graag een geluidkaart gaan kopen voor mijn logitech Z-5500 speakerset alleen ik heb geen idee naar welk merk/type geluidskaart moet kijken. wat ik wil: goed geluid voor vooral muziek, games speel ik ook maar meer mmorpg's (eax is wel standaart denk ik?) een prijs onder 50 eurie's als het hoger is moeten er goeie redens voor zijn. Alvast heel erg bedankt. ps: ik heb een beetje op google gezocht maar daar kon ik niets vinden wat aan mijn eisen voldeed
Link naar reactie
let niet op de prijs... het gaat om de kwaliteit. je zei in je eerste post dat het liefst onder 50 euro moest en anders een goede reden.... x-fi extrememusic geluidskaart is dus iets duurder maar dan weet je zeker dat je top kwaliteit heb en er voorlopig goed mee zit.. ik zou dan niet op die 15 euro kijken.. 1 goede geluidskaart voor 5 jaar... of 2 mindere voor ieder 2 en een half... :P
Link naar reactie
wat voor moederbord heb je ??? kan je je z-5500 niet op je moederbord aansluiten ?? dat doe ik ook .... ik vind het zonde om geld uti tegeven voor een geluidskaart terwijl mijn mobo 7.1 ondersteund... helaas ha dik problemen met mijn set... maar ik verwacht hem deze week trug... hij heeft het iig al wel gedaan bij mij en het is perfect geluid... het legt er aan wat voor aansluitingen je tv hebt.... maar van tv's heb ik weinig verstand... maar volgens mij moet het lukken met die stekkertjes die je bij je logitech set krijgt....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...