Ga naar inhoud

Speakers Systeem.


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik wou graag een nieuw speaker systeem voor mij pc, want die ik nu heb is nodig aan vervanging toe. Mijn voorkeur gaat uit naar een 5.1 set, Maar een 2.1 systeem is ook goed. Alleen er zijn zoveel mogelijkheden dat ik niet meer weet welke ik moet nemen. 5.1 Teufel Concept E2 Creative Inspire T6100 (alleen die heeft te korte draden achterspeakers, Maar dat is te verhelpen met verlengkabel) Logitech X-540 2.1 Logitech Z-2300 Logitech Z3 Logitech Z4 Teac XT-2 Ik luister veel muziek. En kijk ook regelmatig films waar ik toch graag surround geluid bij wil. Hopelijk kunnen jullie mij wat verder helpen in de zoektocht. Alvast hartelijk bedankt. Mvg Guido.
Link naar reactie
Ik heb de logitech G51 in de media markt beluisterd. Maar kan niet zeggen dat ik het nou geweldig mooi vind klinken, en helemaal niet als je hem verder open draait. Het kan dan misschien wel aan mij liggen, maar ik kan daar niet voor warm lopen :oops: Ik zoek iets in de prijsklasse tussen de 100 en 200 euro. Mvg Guido.
Link naar reactie
Ik luister heel veel muziek en ik heb gewoon twee goede hifi full-range speakers. Die verslaan bijna alle 2.1 setjes op geluidskwaliteit. Voor surround is de meerwaarde van een 5.1 maar klein vind ik. Je hebt maar 2 oren namelijk en de meeste films en muziek die ik draai heeft het niet. (ik kijk veel series en die hebben zelden surround). In jouw prijsklasse is een goede hifi set of actieve speakers een goed alternatief. Nog een voordeel vind ik de reductie in kabels. Ik heb een 5.1 set gehad en man man wat een snoeren overal..
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ja, Oke dat is misschien ook wel wat over dreven! Maar ja, het geluid...... Is zo'n set van Creative of Logitech wel het geld waard of kun je beter wat meer geld uitgeven en het wat in het duurdere prijs segment zoeken. Want de Teufel Concept E2 lijkt me de beste keus, alleen de verzendkosten zijn zo hoog! en het is jammer dat je niet in nederland kan luisteren!! Of kan ik net zo goed zeggen ik neem de Logitech X-540 of Creative Inspire T6100 omdat het verschil tussen die twee en de Teufel toch niet zo groot zullen zijn?? Alvast bedankt. Mvg Guido.
Link naar reactie
iedereen luisterd anders naar muziek... het legt er ook aan wat je wilt met je speakers... vooral gamen? vooral muziek... vooral films ?? iedereen verwacht iets anders... Met de keuze moet je niet van anderen uitgaan... je moet gewoon in de winkels luisteren of bij vrienden of kennissen die verschillende setjes hebben... maar ja... et lukt vast wel...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...