Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallooooo, Ik wil graag mijn playstation 3 aansluiten op mijn Dell 2007WFP beeldscherm aansluiten, en die heeft de volgende aansluitingen: http://www.digitalbackspin.com/cms/articlefiles/2452-2007WFP_connector.jpg Nu is de vraag of ik een HDMI to DVI kabel moet hebben of een HDMI to S-VIDEO kabel moet hebben, van DVI weet ik zeker dat het hd ondersteunt, van S-VIDEO niet.. dus of iemand me dit kan vertellen.. En.. aangezien ik het alleen op mijn monitor aansluit, is het dan mogelijk om via de av out het geluid over te brengen naast de DVI of S-VIDEO aansluiting? Alvast bedankt, Rens.
Link naar reactie
[quote:b97ae4f1ef="THE_GAME_MEN!"]HDMI to DVI Cable. (VGA<DVI...) Ondersteund jouwn scherm ook HDCP ? Dan krijg je namelijk nóg mooier en scherper beeld van je PS3. Mocht je zo'n kabel zoeken, raad ik je aan eens op eBay te kijken. Daar heb ik de mijne destijds voor een tientje vanaf kunnen halen[/quote:b97ae4f1ef] Ok thanks! Ja hij ondersteunt HDCP, ok bedankt, maar kan ik nou het geluid via de av uitgang laten lapen naast, de hdmi uitgang? of moét je een van de twee gebruiken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...