Ga naar inhoud

[Vista MCE] Waarom werkt uitzending gemist niet?


Aanbevolen berichten

Ik heb Vista Home Premium geïnstalleerd, ook omdat hier Mediacenter bij zit. Als ik in MCE bij online televisie op uitzending gemist klik, krijg ik het scherm: "Copyright, Gebruiksvoorwaarden, Disclaimer & Privacyverklaring". Ik kan hierin echter niet klikken op iets als 'OK', 'Akkoord', of iets dergelijks. Ik ben al dagen aan het zoeken op internet zonder resultaat. Weet iemand hier wat ik moet doen om uitzending gemist te kunnen kijken? Screenshot: [img:e556935074]http://www.van-raaij.net/img/MCE.jpg[/img:e556935074]
Link naar reactie
[quote:54d818292f="Bosje"]MCE niet mee bekend, maar op een XP machine wel aan de praat gekregen. [b:54d818292f]Check de mediaplayer die hij aanroept? [/b:54d818292f]IS dat de laatste of een oudje. Oudje moet je wegdoen. Onder IE werkte hij toen wel. Firefox niet totdat er een nieuwere versie van was.[/quote:54d818292f] Gelukt! Ik heb, om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk zowel wmc.uitzendinggemist.nl als gids.omroep.nl, de copyright-pagina, in de 'vertrouwde pagina's' geplaatst in het optie-scherm van IE. Volgens mij werkt het nu helemaal. Zie ook: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1265381
Link naar reactie
Ik heb net mijn systeem draaien op Vista met WMC. Alles lijkt te draaien behalve uitzending gemist. Als ik wmc.uitzendinggemist.nl in IE start krijg ik het zelfde menu als in WMC maar kan verder geen content starten en soms krijg ik de copyright pagina klop dit?? In WMC kan ik wel door klikken maar bij starten knippert het scherm en wordt dan zwart. Na verloop van tijd krijg ik het menu: gereed, opnieuw starten, verwijderen. Kies ik voor opnieuw starten, knippert het weer en een en ander herhaalt het bovenstaande weer. Heeft dit met codecs te maken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...