Ga naar inhoud

yamaha av-pack 107 met tv kijken


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleempje thuis met betrekking tot het horen van geluid van mijn yamaha home cinema set ( http://www.yamaha-online.de/products.php?idcat1=92&country=&idcat2=42&lang=h&idcat3=76&idprod=1396&archivset=&newsset= ) en mijn sony bravia 40W2000. Zoals je ook op die yamaha foto ziet ( 2 kastjes) die heb ik met elkaar verbonden met een coaxverbinding ofso :oops: d8 ik... En vervolgens het bovenste kastje (dvd enso) met een hdmi kabel op de sony bravia. Is dit genoeg om ook geluid door m'n yamaha boxen te krijgen terwijl ik gewoon tv zit te kijken en bijv. wil gaan gamen met de 360? Want tot nu toe heb ik dat nog steeds niet aan de praat gekregen. Weet iemand hier misschien raad mee? Ben ik hier iets vergeten met het oog op bijvoorbeeld verbindingen ofso? :oops: bedankt alvast
Link naar reactie
[quote:fbf1cb9d63="Hans.Vosman"]Je bedoelt dus dat je je computer met Spdif coax kabel hebt aangesloten? Je moet in het algemeen dan nog wel de digitale ingang selecteren. Soms moet je voor echt 5.1 geluid op de computer nog een bepaalde instelling kiezen.[/quote:fbf1cb9d63] nhee sony bravia 40W2000 is mijn tv eh :oops: geen pc...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...