Ga naar inhoud

Computer verzenden naar TV's


Aanbevolen berichten

Goede morgen, ik zit met een probleem. Voor een project moeten we via een computer 2 televisie schermen aansturen, waarop een flash animatie komt te draaien. Nu hebben we 32 inch in gedachten die een resolutie max. van 1365x768 heeft. nu is mijn vraag op welke resolutie kunnen we het sturen vanaf de computer ?? om zo rekening te houden aan de resolutie van de [b:361b660105]flash animatie.[/b:361b660105] [url]http://weblog.stukjedesign.nl/uploads/news/egyptoloog.swf[/url] zo las ik ergens: Om een goede overdracht van het beeldsignaal te garanderen mag de resolutie van je bureaublad niet hoger zijn dan 800x600 pixels en moet de refreshrate op 60 Hz ingesteld zijn. [b:361b660105]hoe willen we het neerzetten? [/b:361b660105] zelf heb ik ingedachten om het via Composiet te laten doen en die dan aan te sluiten op een draadloze verzender die het dan stuurt naar de televisie schermen. Vragen dus: welke resolutie kunnen we het sturen vanaf de computer naar de televisie schermen ?? en zie ik nog problemen over de kop ?
Link naar reactie
filmpjes kun je wel streaming naar een TV sturen maar flash animaties niet. Je moet de flash eerst omzetten naar een videobestand. Dan moet je een pc of laptop hebben met dual screen optie. De tv kabel moet je dan splitten naar 2 tv's (veel oefenen thuis of het wel zo werkt). Resolutie maakt weinig uit, de tv kaart past de resolutie aan. Een TV is 768 pixels. Dit is wel handig om door te lezen. http://www.besidesdata.nl/opname/SITE/tv/index.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...