Ga naar inhoud

HD film op dvd-speler


Aanbevolen berichten

hallo mensen ik heb een vraagje ik heb een hd dvd gedownload via FTD en wil deze gaan branden. nu wil ik deze film branden op een DVD+R-DL zonder de kwaliteit te verliezen wat kan ik het beste doen? [i:9ab2e14fb3][b:9ab2e14fb3]EDIT![/b:9ab2e14fb3][/i:9ab2e14fb3]Ik heb gehoort dat met het programma ConvertXtoDVD het ook gewoon kan. Alleen als ik dan die HD film convert/brand met dat programma. Speelt me DVD-speler hem dan wel af? Of moet je special een HD-dvdspeler hebben? :wink: Dank!
Link naar reactie
[quote:7a9c536703="gerben"]De kwaliteit zal op een gewone dvd altijd lager worden dan hd. Het moet geconverteerd worden naar pal en mpeg2. Of je speler moet divx aan kunnen. Wat voor bestand heb je nu eigenlijk, een hd-dvd image?[/quote:7a9c536703] Betandtype: Audio-/videobestand van Windows Media een WMV dus. Als ik het met convertXtoDVD convert is dat HD weg zeggen ze. Dus een anderen converter die HD convert en brand op DVD. Voor een DVD-speler heb ik nodig.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...