Ga naar inhoud

Kodak foto viewer


Aanbevolen berichten

Sinterklaas is hier op bezoek geweest...:P En heeft ook iets meegebracht voor mij... Een Kodak EasyShare picture viewer :D Maar.... het lukt me niet om foto's vanaf de PC naar de viewer over te brengen :x :x Heb de software volledig geïnstalleerd en ook de handleiding uitgeprint. Maar ondanks alle pogingen niet het gewenste resultaat. Die handleiding is weliswaar nederlandstalig, maar de software niet :( En in die handleiding wordt veelvuldig verwezen naar de helpfunctie v.d. software... Is er hier iemand die mij raad kan geven?? Het ligt nu ongebruikt in de kast en dat kan nooit de bedoeling zijn geweest van de gulle Sint..:oops:
Link naar reactie
Herkend je computer de camera wel? De software van kodak blinkt niet echt uit in gebruiksvriendelijkheid, heb zelf ook een kodak easyshare foto toestel, maar gebruik altijd andere software. Bijvoorbeeld foto galerij van Windows Vista of picassa van Google. Als het goed is kan je de bestanden (foto's) ook overhalen via de verkenner. De camera word volgens mij gewoon gemapt als drive.
Link naar reactie
Als eerste bedankt voor de reactie. Inderdaad, die software (en ook de handleiding!) is niet bepaald gebruikersvriendelijk. Ik werk nog altijd met W98SE en de software meldde tijdens de installatieprocedure meermalen dat ie nieuwe hardware heeft ontdekt :roll: :roll: En dat terwijl het apparaatje nog niet eens was aangesloten op de pc... Ja, ik had inderdaad verwacht dat windows hem zal beschouwen als een externe schijf en dat er een driveletter toegekend werd. Maar helaas, zo werkt het kennelijk niet bij Kodak :( Onder Win XP (staat op een geleende pc) hetzelfde resultaat overigens, wie kan mij verder helpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...