Ga naar inhoud

Keuze Speakerset v/d PC?


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om een nieuwe speakerset aan te schaffen voor mijn pc. Bij voorbaat moet het een 5.1 set zijn omdat ik hier nu eenmaal aan ge-end ben.Ik heb nu een mix van Creative 4 (kubus) boxjes, een subwoofer van Hercules (die van Creative was defect) en 1 centerspeaker.Deze hangen aan een pas aangeschafte X-Fi Xtreme Audio geluidskaart waar ik overigens heel tevreden over ben. Ik heb al een beetje lopen zoeken ik had zelf de Z-5500 THX van Logitech op het oog (ziet er mooi uit) maar daar lees ik weer berichten over het "ploppen" dus ben ik weer gaan twijfelen. Mijn budget is ongeveer 300 euri. Ik draai veel muziek (jazz,rock,alternative) en daarnaast game ik regelmatig. Het gaat mij niet om het vermogen maar meer om de dynamiek.Wie heeft nog een paar doorslaggevende adviezen?
Link naar reactie
[quote:9673219271="Sweet"]Ik ben van plan om een nieuwe speakerset aan te schaffen voor mijn pc. Bij voorbaat moet het een 5.1 set zijn omdat ik hier nu eenmaal aan ge-end ben.Ik heb nu een mix van Creative 4 (kubus) boxjes, een subwoofer van Hercules (die van Creative was defect) en 1 centerspeaker.Deze hangen aan een pas aangeschafte X-Fi Xtreme Audio geluidskaart waar ik overigens heel tevreden over ben. Ik heb al een beetje lopen zoeken ik had zelf de Z-5500 THX van Logitech op het oog (ziet er mooi uit) maar daar lees ik weer berichten over het "ploppen" dus ben ik weer gaan twijfelen. Mijn budget is ongeveer 300 euri. Ik draai veel muziek (jazz,rock,alternative) en daarnaast game ik regelmatig. Het gaat mij niet om het vermogen maar meer om de dynamiek.Wie heeft nog een paar doorslaggevende adviezen?[/quote:9673219271] niemand? :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...