Ga naar inhoud

geen beeld op lcd tv vanaf computer


Aanbevolen berichten

ik heb mijn lcd tv (sony 40w2000) aangesloten op mijn computer (ati radeon 9800xt ) ik krijg echter totaal geen beeld! :cry: de computermonitor zit op de analoge uitgang en mijn digitale uitgang gaat met een dvi>hdmi kabel naar de tv. op welk kanaal moet ik me tv zetten ?(av1 is de digitale decoder die met scart binnenkomt op de tv) kan het zijn dat de kabel te lang is?(10 mtr)
Link naar reactie
[quote:d6088c6ffb="gerben"]Ziet windows de tv wel?[/quote:d6088c6ffb] das een raar verhaal. als ik de comp opstart met de monitor en tv aangesloten krijg ik de melding :"rbg signal out of range" daarna start de computer door tot het een bureaublad is zonder icoontjes (en dus vast staat) als ik de comp normaal opstart en later de dvi/tv aansluiting erin doe herkent hij de tv zeker! echter zonder beeld op me tv. het is trouwens een dell dimension 8300
Link naar reactie
[quote:2b3558505b="gerben"]Stel in windows de native resolutie/refreshrate van de tv eens in, en kijk wat er dan gebeurt.[/quote:2b3558505b] zett voeding van beeldscherm hoger bij beeldscherm eigenschappen want deze heb ik ook op mn computer al heb ik formaat 840 x 640 ofsoo en dan met 70 hertz.. dan krijg k ook out of range.. zet ik deze op 60 hertz, dan is het over! over mn resolutie op 1024 x ...
Link naar reactie
ok mannen thx alvast voor jullie reacties hier. ik ga er van het weekend mee aan de slag. de refreshrate moet dus lager maar hoe stel ik me voeding in? alle instellingen waar ik mee kan spelen zitten toch in de driver? ik ben inmiddels wel zover dat ik de computer gewoon opgestart krijg met de tv en de monitor aangesloten (zonder vast te slaan dus). dit nadat ik idd de refreshrate en resolutie lager gezet heb. de driver herkent hem echter niet als sony maar wel als 1 mulitiple monitors 2 default monitor (secandary) ik ga later wel weer even alle av kanalen afzappen of ik nu ook ergens beeld heb
Link naar reactie
dat out of range stel ik altijd zoo in... op je bureaublad - rechtermuisknnop:eigenschappen- tabblad: instelliingen - geavanceerd - beeldscherm - en daar zie je vervolgens het aantal hertz staan. als ik een lage resolutie heb heb k m ook op 60 hertz, anders krijg ik dat blauwe vlakkjj midden in het scherm met dat out of range!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...