Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb in mijn woonkamer een TV met daarop aangesloten multimedia centre. Ik kan daarmee films opnemen etc. Eigenlijk gewoon een pc. Maar graag zou ik iets aan het geluid willen doen, want dat komt alleen uit de speakers van de TV. Maar ik heb geen idee wat ik daar nu voor nodig heb. Uit de verhalen van verkopers wordt ik ook niet veel wijzer en de hoeveelheid, wat er aangeboden wordt is zo groot, dat ik het al helemaal niet meer weet. Kan iemand me een goede tip geven ? Werner
Link naar reactie
Dit is iets wat ik voor de eerste keer hoor en lijkt me ook logisch. Maar ik wil natuurlijk ook graag surround geluid hebben als ik televisie kijk en het multimedia centre niet heb aanstaan. Moet ik niet de versterker uitsluiten op mijn televisie ? Eigenlijk als ik je verhaal goed begrijp moet ik een versterker hebben en bijvoorbeeld vijf luidspeakers. Werner
Link naar reactie
Als je bijvoorbeeld tv wilt kijken zonder dat jij je cinema set wilt aan hebben staan en je wilt dolby surround geluid beluisteren dan zal je inderdaad een [b:adb425aef6]dolby surround versterker [/b:adb425aef6]met minimaal 5 speakers moeten aanschaffen,en dan ga ik er voor het gemak vanuit dat je al een stand alone dvd speler/recorder hebt. Dit is dan weer om films/dvd's af te spelen met surround geluid. Als je perse het geluid van de tv ook over je versterker wilt horen dan zal je van je tv naar je versterker ook een audio kabeltje moeten leggen. Gaat het echt alleen om films in dolby surround te beluisteren dan voldoet een audio kabel van je dvd speler naar je versterker.
Link naar reactie
Nou , ik weet natuurlijk niet wat jij duur vind maar in de regel zijn goeie dolby surround versterkers aan de prijzige kant. Ik zelf heb de [b:2be586ebf6]SONY STR-DA5200ES [/b:2be586ebf6]en ben daar helemaal weg van. Maar de [b:2be586ebf6]SONY STR-DA3200ES[/b:2be586ebf6] is weer een stukje goedkoper voor de rest hetzelfde als de STR-DA5200ES maar dan kan je het menu niet op je tv zien. Op de sony site kan de specs even bekijken. Waar ik ook erg enthousiast over ben is de nieuwe theatre home cinema set van SONY de DAV IS 10. Heb deze set in het echt beluistert en stond echt verstelt van het geluid wat daar uit kwam. Kan je ook wel even bekijken op de site.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...