Ga naar inhoud

X-530 another problem


Aanbevolen berichten

Hm, ik heb alles netjes staan enzo. Maar als ik 'm helemaal heb geconfigureerd op 5.1 komt er gewoon geen geluid uit m'n left en right front speakers. De center, achter en sub werken goed. Als ik een soundtest doe in het controlpanel dan komt het geluidje van m'n front speakers uit de achter speakers Ik heb de c-media driver die door asus wordt aangeraden voor vista 32 bit home premium verder heb ik dus de X-530 set van logitech en een asus m2n-E sli moederbord met 7.1 onboard geluidskaart alvast bedankt arjen
Link naar reactie
Als je bij de geluidskaart de stekkers van voor en achter eens omdraait, krijg je dan nu wel geluid op de voorspeakers en geen geluid op de achterspeakers? Dan ligt het aan de geluidskaart of iets softwarematigs. Krijg je nu wel geluid uit de achterspeakers en weer niet uit de voorspeakers, dan is er iets mis met het setje of zitten de voorspeakers niet goed aangesloten.
Link naar reactie
[quote:4531b5e95c="Comp-Freak"]Als je bij de geluidskaart de stekkers van voor en achter eens omdraait, krijg je dan nu wel geluid op de voorspeakers en geen geluid op de achterspeakers? Dan ligt het aan de geluidskaart of iets softwarematigs. Krijg je nu wel geluid uit de achterspeakers en weer niet uit de voorspeakers, dan is er iets mis met het setje of zitten de voorspeakers niet goed aangesloten.[/quote:4531b5e95c]had ik al geprobeerd.. maar de speakers zelf doen 't gewoon.. zoals ik al zei :oops: :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...