Ga naar inhoud

Ervaringen met Asus R2HV mini notebook gevraagd


Aanbevolen berichten

Ik vond deze kleine Asus notebook wel leuk. Het lukt mij alleen niet om de echte mogelijkheden te achterhalen. Zijn er hier (on)tevreden gebruikers van deze kleine notebook? Hier nog wat achtergrond informatie: [url=http://www.pdashop.nl/product/43127/asus-r2hv-bh029c.html]link naar pdashop[/url], dit is de meest uitgebreide informatie die ik kan vinden. Belangrijk detail hier is de VGA verloop kabel, heeft dus kennelijk een video uitgang. Verder zou dit model een ingebouwde webcam hebben. Verder merkt 1 vd gebruikers op dat accu bij normaal gebruik erg lang meegaat, meer dan 4 uur. Betreft het in dit geval wel dezelfde accu? De informatie zelf geeft aan dat de accu 2 uur aan kan. Er bestaan 2 soorten accu's voor dit type notebook, dus ja, het is wel belangrijk welke er dan geleverd zou worden. Bij Mycom is deze ook te bestellen, maar hun verhaal is een stuk beperkter: [url=http://www.mycom.nl/Products/View/ASUS_R2Hv_BH025C__M723/153808.aspx]Mycom link[/url]. Interessant hier is dat er een 100Mbit netwerk aansluiting op zou zitten. Volgens de Mycom winkel in mijn woonplaats zou het toch echt om model BH029C gaan en niet om BH029C. Er was dus zelfs twijfel over het geleverde besturingssysteem. Verder geen externe VGA. Tja, dus eigenlijk weet ik bij een eventuele bestelling helemaal niet wat ik kan verwachten. Voor echte antwoorden moet ik denk ik naar Rotterdam ...
Link naar reactie
Ik heb het eenvoudige model dus zonder webcam en bluetooth. De accu gaat redelijk lang mee, 2 uur is zeker haalbaar (afhankelijk wat je ermee doet) als je alleen maar zit te staren naar een statisch beeld gaat dat vast nog langer mee. Er zit wifi op (RJ45 volgens mij ook, zal eens voor je kijken) Ik heb 'm helemaal leeg gebaggerd standaard uit de winkel staat er een hele trits met icoontjes naast je klok met allemaal zooi wat je niet nodig hebt. Dat is echt de moeite waard het opstarten is anders veel te langzaam. Het is een aardig ding met een (900mhz?) cpu dus verwacht daar niet al te veel van. Er zit een miniusb keyboard bij en een (verloopje naar) extern VGA. Het os is windows tablet PC (XP+virtueel toetsenboard) Verder een usb sync kabel en een GPRS ontvanger (MS autoroute) De fingerprint reader is een gadget en niet echt handig (soms moet je er eenpaar keer overheen strijken voordat hij het goed herkent) In het kort : autra portable, handig, (voor 599 incl BTW niet al te duur) echt lekker werken op zo'n ding kan niet. (vanwege het formaat, en typen op het scherm is niet handig) Leuk om even op de bank mail te lezen of te surfen. (ik heb 'm icm met zo'n UMTS usb ding) Nog vragen? laat maar weten!
Link naar reactie
Ik heb deze nu een paar dagen. Het is een heerlijk speeltje. Jammer genoeg heb ik nog nauwelijks tijd gehad om rustig alles uit te proberen en vista moet ik echt aan wennen, maar het werkt allemaal prima. Het opstarten gaat wat langzaam, maar ik moet het aantal opstart programma's nog opschonen. Ik moet nog oefenen met het handschrift herkenning, maar op zich werkt dat goed. Voor mij is ie ideaal in de trein, ik heb er wat films op gezet, je kan er op werken en als extra zie je mensen net doen alsof ze niet kijken Kortom, ik ben heel tevreden Als je meer wilt weten hoor ik het wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...