Ga naar inhoud

levensduur dvd-speler


Aanbevolen berichten

Ik heb 2x een Marquant dvd-333K gekocht (2e hands). De eerste keer heeft ie het een half jaartje volgehouden, de 2e keer bleek ie al bij aankoop kapot te zijn :evil: . Ik zie dat er nog een aantal van op marktplaats staan. Nu vroeg ik me af of de laser van een dvd-speler een bepaalde levensduur heeft. Kunnen deze dingen het niet gewoon "onbeperkt" volhouden?? NB: Ik kocht dit type dvd-speler omdat ik er één zocht met ingebouwde digitale decoder, en die zijn niet/nauwelijks in de winkel te krijgen. Daarbij, deze kreeg goede reviews. Als iemand een andere (goedkope) oplossing heeft voor me hoor ik dat graag. Ik zit dus met een 5.1 setje dat op mijn pc, tv en dvd-speler (5.1) aangesloten kan worden, zonder digitale decoder. groet, Menno
Link naar reactie
Ik heb besloten om toch maar geen 2e hands dvd-speler te kopen. Ik zie op internet te vaak dat mensen er na verloop van tijd problemen mee krijgen (ook met spul van philips). Ik heb er nu 1 gevonden van Cyberhome, met 12 maanden garantie voor €50,- (via marktplaats zoeken op "Nieuw!!!testwinnaar!"). Ik heb bovendien het idee dat kwalitatief (beeld/geluid) er niet zo heel veel verschil zit tussen de verschillende spelers, in ieder geval zullen de verschillen niet op te merken zijn wanneer je nog in het bezit bent van een "oudere" tv, denk ik. NB: Die marquant speler zorgde voor redelijk goed beeld / geluid, naar mijn idee (al is dit altijd moeilijk te zeggen bij gebrek aan referentiekader). Beetje jammer dus dat die het begaven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...