Ga naar inhoud

Beeld gaat niet soepel in Vista


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb hier nu 2 pc´s staan met Vista Ultimate. De ene met een AMD 4200 X2 en de ander met een Athlon 3600 processor met beide 2 gig geheugen, het VGA gedeelte komt van een VGA chip op het moederbord. Als ik op deze pc´s een dvd of een AVI afspeel schokt het beeld en kan ik in taakbeheer zien dat de CPU op 100% staat! Onder XP was dit nooit zo.... Zou ik wat instellingen kunnen aanpassen want het is toch te gek dat een 4200 processor geen dvd kan afdraaien.
Link naar reactie
[quote:97a8f6ec57="Carmen"][quote:97a8f6ec57="citomaster"]Ik denk dat het niet aan jouw processor ligt, die moet dat gewoon aankunnen, het ligt waarschijnlijk aan die onboard video chip. Als ik jou was zou ik de Aero interface uitzetten.[/quote:97a8f6ec57] Waar kan je dat uitzetten?[/quote:97a8f6ec57] Ik weet niet waar je dat kunt uitzetten. Je zou ook 2 losse videokaarten kunnen overwegen. Die zullen betere prestaties leveren dan je onboard chip. Wat je ook nog kunt proberen is het videogeheugen te vergroten. Dit kun je in je bios instellen. Verwacht er niet te veel van, maar 't is te proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...