Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hey... ik heb gister mijn z-5500 weer trug gehad omdat hij stuk was... nu werkt alles weer prima alleen er is nog steeds 1 vraag waar ik maar geen antwoord op kan vinden... Ik heb het setje via een coaxiale kabel met mijn moederbord (gigabyte 965p ds3) verbonden. Als ik echter een film die DTS ondersteund erin stop dan zou je toch zeggen dat hij dat moet ondersteunen? helaas doet hij dat niet en moet ik het doen met het PL II Movie effect. Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen?
Link naar reactie
Dat probleem heb ik inderdaad ook ... bijv. in Windows Media Player. Als ik een film met DTS wil kijken krijg ik niet meer dan PL II. Als iemand weet hoe je dit voor elkaar krijgt, zou ik het ook graag weten. Ik zou VLC Media Player eens proberen, die geeft namelijk wel netjes je DTS signaal door. Laat de film eens in VLC en zet het audioapparaat op A/52 S/PDIF. Mocht dat nou nog werekn dan lopen we de instellingen even na, succes!
Link naar reactie
Het is al gelukt met wat instellingen en alles... ik had zelf neit ver genoeg gekeken... Maar ja.. mijn setje is weer kapot... voor de 2de keer binnen 2 maanden... probleem: als ik de subwoofer aanklik gebeurd er helemaal niks meer... Logitech waarschuwt op een mooi briefje dat electrisch aparatuur 60 cm van de sub vandaan moet... pc staat op minimaal 80 cm ervandaan... gitaaarversterker op anderhalve meter.... dus het lijkt mij niet dat het daar aan ligt.... gewoon een *** set voor mij dan...
Link naar reactie
Balen !!! 60 cm ... dat is nieuw voor mij. Bij mij staat al mijn computerapparatuur onder mijn bureau, dus allemaal redelijk dicht bij elkaar. Ik was toch al van plan alles opnieuw in te deln, dan kan ik er gelijk rekening mee houden. Krijg je DTS ook aan de praat in WMP? Via Zoomplayer krijg ik nu ook mijn DTS signaal, maar Winamp en WMP krijg ik niet aan de praat ... :?
Link naar reactie
nouja... dts krijg je alleen met films en alles wat het ondersteund maar in wmp heb ik alleen bij de opties SPDIF ingesteld... en dan bij de setup van de dvd dts surround aangeklikt.. en dan veranderd er op je schermpje het effect naar DTS Digital. maar wat ik heb gevonden op internet is dat je 2 verschillende setjes hebt van de z-5500 tenminste de subwoofer is anders... deze [img:c0a5defda5]http://www.laaudiofile.com/images/z5500b.jpg[/img:c0a5defda5] en: [img:c0a5defda5]http://www.pclabs.gen.tr/reviews/multimedia/logitech/5500/sub.jpg[/img:c0a5defda5] wat is het verschil tussen deze 2 modellen....???? Als het goed is zat er een apart briefje in de doos toen je de set kocht... daar staat het dan op dat de sub 60 cm vrij moet staan van electrisch aparatuur vanwege een magnetisch veld...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...