Ga naar inhoud

probleem met videokaart Club3d 7600GT en plasma van LG


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik zit met het volgende probleem/uitdaging en ik hoop dat iemand mij kan helpen. Als ik avi films afspeel op mijn crt monitor is de kwaliteit hartstikke goed. Op het moment dat ik dit tegelijkertijd bekijk op mijn Plasma dan zie ik een horizontale streep (verspringing van het beeld) door mijn plasmabeeld. Vooral als het beeld snel beweegt op "actie"momenten. Ik heb hem dan via clone staan zodat het te zien is via beide schermen. Nu is dus het rare dat de kwaliteit op mijn plasma perfect is als ik mijn computer laat opstarten met alleen mijn plasma. Ik heb dus mijn monitor disabled. De computer kent dan dus alleen mijn plasma. Het lijkt wel of de videokaart het aansturen van 2 schermen niet aankan. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan voorkomen??? Nu is het namelijk zo'n rompslomp als ik een video wil bekijken op mijn plasmascherm. Alvast bedankt!!!!!! Bleskar. Ps mijn computerspecs staan hier: http://forum.gamez.nl/index.php?showtopic=4906&hl=bleskar
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...