Ga naar inhoud

geen beeld vista bsplayer


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een vraagje, ik gebruik bsplayer met altijd heel veel plezier op xp omdat het lekker werkt en subs toevoegen, nu ben ik overgestapt op vista en geeft bsplayer alleen geluid geen video, nu heb ik al allemaal codec packs geinstaleerd, zoals nimo, k-light enz, maar het beeld komt niet terug, ik gebruik ook Media Player Classic, maar dan verspringt het beeld de hele tijd naar een andere kleur als je hem opent, en als je hem weer sluit springt hij weer terug, hebben meer mensen deze ervaringen met bsplayer en vista ?, misschien kunnen jullie me helpen windows media player-media player classic geven overigens wel gewoon goed beeld en geluid
Link naar reactie
Jij zal [url=http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_162.18.html]deze[/url] drivers moeten downloaden en installeren, jazeker, het kan er mee te maken hebben. Vaak zijn driverupdates de oplossing voor de mees uiteenlopende problemen. Maar, ik weet niet zeker of jouw probleem er mee opgelost wordt, maar nieuwere drivers (vooral bij videokaarten) zijn bijna altijd beter.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...