Ga naar inhoud

Videokaart op tv


Aanbevolen berichten

Dag beste mensen, Ik heb met een audio plug (die ook in een discman/mp3speler kan) samen met een s-videoaansluiting op mijn computer aangesloten en met een scartuitgang op mijn tv aangesloten. Tot mijn verbazing krijg ik wel beeld, maar is het grijs. Geen enkele kleur te bekennen. Waar kan dit door komen? Gebruik een GTS Geforce 8600. Ik heb trouwens wel gewoon geluid. Dat is verder in orde. Groet, Marwinius
Link naar reactie
Dat je een verloopje kunt maken van scart naar S-video wil nog niet zeggen dat je tv ook S-video uitgeeft. Je tv geeft geen S-video uit op de scart bus en daardoor krijg je een zw/w beeld. Je zult de aansluitingen moeten veranderen naar Composiet, dat is een gele tulp plug. Dus van scart naar composiet, dan composiet kabel, dan aansluiten op omposiet op je videokaart(evt via een verloop van composiet naar s-video)
Link naar reactie
Voor zover ik weet hebben wij hier PAL_B....... Het vervagen van letters ed kan interlace zijn dat van de kleuren zegt me niets. Ik ben verder ook niet erg bekend met Gforce instellingen en het lijkt me dat je waarschijnlijk wat meer en beter antwoord kunt krijgen in het videokaarten forum. Ik zou het daar even proberen. Vergeet ook niet om eerst de faq te lezen van het videokaartenforum, daar staat een behoorlijk stukje in over tv weergave/video-out met mogelijk een oplossing voor je probleem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...