Ga naar inhoud

Problemen met dvd-rom drive


Aanbevolen berichten

Hallo Sinds kort heb ik een laptop gekocht de "HP pavilion dv9540eb". Wanneer ik probeerde een spelletje genaamd "Railraod Giant" te instaleren lukt dit niet. Ik heb gekozen voor uitvoeren onder Windows XP (SP2) maar ook dit zonder resultaat. Het volgende wat ik deed was de map met bestanden openen en dan uitvoeren van het exe bestand. Toen ik dit gedaan had kwam er deze foutmelding "gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)". Is dit een probleem van mij, de cd of mijn laptop? Groeten Toon.
Link naar reactie
Je werkt zeker onder vista?? dan kan het zijn dat het spelletje niet compatible is met vista. Soms helpt het wél om alle bestanden naar je schijf te kopiëren en dan het bestand setup.exe (of iets wat erop lijkt) administrator rechten te geven. Als dit niet helpt, kan je nog altijf ffe [url=www.google.nl]Googlen[/url]. Groetjes van Stokpop :D
Link naar reactie
Je geeft aan dat je de bestanden van de cd niet naar je harde schijf kunt kopiëren. Krijg je een foutmelding te zien en heb je dit probleem ook bij andere cd-roms? Probeer anders eens om de bestanden op een andere computer te kopiëren. Op bovenstaande manieren kun je proberen te achterhalen waar de oorzaak van je probleem ligt (de cd-rom, cd cd-rom speler of nog iets anders)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...