Ga naar inhoud

iTunes en iPOD.


Aanbevolen berichten

Ik heb iTunes 7,3 op een laptop met Vista Premium, en een iPOD. Mijn mp3's heb ik in diverse mappen onderverdeeld op een grote externe HD. Ik heb in iTunes niet aangevinkt "kopie maken van muziek in de map iTunes Music", omdat ik geen ruimte op de laptop wil verspillen aan muziek die ik al op die andere HD heb staan. Volgens iTunes Help wordt er dan in die iTunes Music-map een link gezet naar de betreffende mappen. Ik heb weliswaar de inhoud van één van de muziekmappen kunnen synchroniseren naar mijn iPOD via iTunes muziekbibliotheek. Daarnaast heb ik Afspeellijsten gemaakt, gelijknamig aan de muziekmappen, om de inhoud daarvan in die afspeellijsten te krijgen, en díe dus weer op mijn iPOD. Dat overzetten van die muziek naar die afspeellijsten wil maar niet lukken. Wat doe ik niet of verkeerd?
Link naar reactie
Ik heb mijn muziek op een andere HD staan dan mijn Vista + Itunes. Ik importeer de muziekmappen gewoon met bestand > map aan bibliotheek toevoegen. Je krijgt dan wel een lange lijst met nummers en geen mappen. Dan maak ik afspeellijsten op artiest aan en sleep de nummers van betreffende artiest naar de afspeellijst. Alles blijft netjes op de andere schijf staan. Itunes maakt alleen verwijzingen aan. Ik synchroniseer vervolgens de hele rimram met het iPodje en heb daar dan ook alle muziek + alle afspeellijsten op staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...