Ga naar inhoud

tv kijken op computer


Aanbevolen berichten

Hallo, Welke mogelijkheden zijn er om tv te kijken op de computer? Je kunt iets doen met een capture kaart (of TV-in kaart?) die op coax wordt aangesloten ... maar zijn er verder ook nog mogelijkheden? Kun je b.v. zonder een dergelijke kaart gebruikmaken van de kabel? Of is het misschien mogelijk om via internet TV te kijken zonder kabelabbonement?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Zelf gebruik ik Windows XP Media Center van Microsoft. Maar als je pas begint met TV kijken via de PC zou je het ook eens met Media Portal kunnen proberen. Zie hier: http://www.team-mediaportal.com/ Deze site is wel in het Engels, maar de software is ook in het Nederlands. Er zit van alles in zoals time-shifting (TV op pauze, even naar het toilet en weer doorkijken), opnemen op de achtergrond, opnemen via TV-gids, enz. Hij ondersteund meerdere TV-kaarten (zo'n kaart met Coax-ingang). Ik vind het een leuke hobby, TV-kijken met de computer. Ik hoop dat u er ook mee doorgaat. Bij problemen help ik u graag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...