Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Héy, als ik ingame voetstappen hoor of iets dat niet te luid is hoor ik altijd een irritant geruis ... soms hoor ik het geruis eerder dan de voetstappen ... dat allemaal is pas sinds ik windows opnieuw heb geherinstalleerd. ik heb al driver enzo opnieuw proberen installen maar helpt niet . wat ik raar vind is bij volumeregeling dat als ik de regeling "volumeregeling" naar boven of onder schuif nog steeds muziek even luid hoor, alleen als ik in men mic. praat hoor ik mezelf dan luider of stiller(raaaar maaar waaar). als ik de regeling "wave" naar boven of onder schuif gaat wel men muziek luider en stiller .. iemand enig idee .. grtz
Link naar reactie
idd dat dacht ik ook .. maar wat moet ik installeren dan ik zal eens men drivers zeggen: Dit vind ik onder 'sound, video and game controllers': standaardspelpoort, Met MPU-401 compatibel MIDI apparaat, VT8233/A AC'97 enhanced audio controller ik heb al iets van realtek (Realtek_wdm_a354a) geinstalleerd voor VT8233/A AC'97 ... maar voor die MPU-401 weet ik niet ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...