Ga naar inhoud

geluid koptelefoon / speakers in Vista


Aanbevolen berichten

Pas geleden PC gekocht met oa cooler master centurion 532, gigabyte moederbord (intel core 2 duo e6600) En een geluidskaart creative soundblaser x-fi extrememusic Op mijn ouwe XP-machine kwam uit beide geluid. Als ik dan de koptelefoon gebruikte zette ik volume boxen op nul In Vista geeft maar één ding tegelijk geluid Boxen aangesloten op geluidskaart, headset ingeplugd boven op kast Via instellingen-configuratiescherm-geluid-audioapparaten beheren moet ik dan steeds de een of de ander als standaardapparaat instellen. Is wel onhandig Nu zie ik bij audioapparaten 3 apparaten: luidsprekers - hoofdtelefoon - apparaat voor digitale uitvoer (SPDIF). Wat is dit laatste apparaat?? Echter, soms kan ik de hoofdtelefoon niet instellen als standaardapparaat (optie is dan grijs). Op dat moment staan er ook twee paar luidsprekers onder audioapparaten. Wat is hier de oorzaak van en hoe los ik dit op?
Link naar reactie
Ik heb ook zo'n probleem met de koptelefoon, ik krijg op geen enkele manier geluid uit dit apparaat, in de dvd speler prikken geen geluid, in cd speler prikken geen geluid, in de geluidskaart prikken geen geluid, heb ik aan de voorkant van de pc ook nog een paar uitgangen zitten krijg daar ook geen geluid uit, heb inmiddels 3 kop telefoons geprobeerd werken allen niet. Het geluid over de speakers is prima, maar kan me dan niet goed op het spel concentreren pc staat namaelijk in de huiskamer. Wie o wie weet hier een antwoordt op. Heb Lite-on DVD en CD speler en Realtek geluidskaart. @@d
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...