Ga naar inhoud

probleem met 2 films op me pcdvd en laptopdvd


Aanbevolen berichten

hoi allemaal. Ik zit met een raar probleem, en vraag me af of één van jullie zo een probleem ook al heeft gehad. een paar weken geleden heb ik een dvd gekocht en als ik hem op mijn pc afspeelde draaide hij perfect bij het bonusmateriaal maar de film zelf wilde hij niet draaien, hij prong steeds naar de volgende chapter (elke chapter duurde een seconde voor hij naar de volgende sprong). dus een film met 30 chapters duurde 30 seconden en je zat terug op het "main menu". ik draai powerdvd 7.0, maar heb windows mediaplayer ook geprobeerd en die had hetzelfde probleem... dus ik stak de dvd in men andere dvdrom van me pc, weer hetzelfde probleem. Dan heb ik hem uitgetest op me laptop, weer hetzelfde probleem... Uiteindelijk heb ik hem op men ps2 getest en daar werkte die uitstekend op. Ik dacht, dit zal een fout van de dvd zelf zijn (niet compatible met pc hardware ofzo). Nu heb ik gistere juist hetzelfde probleem met een dvd die ik net gekocht heb. bonusmeteriaal werkt, film slaagt chapters over... en ja hoor, op de ps2 werkt die wel... ik snap er echt niks van. ik kan er wel bijvertellen dat beide dvd's van sony zijn. en ps2 is ook van sony, misschien dat het daarom werkt? maar het is gewoon absurd, want mijn oudere sony dvd's werken wel... heeft iemand een idee? alvast bedankt! Roel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...