Ga naar inhoud

pc en films kijken


Aanbevolen berichten

ik bebruik een svideo kabel ik denk zelf dat het ligt aan dat ik niet het geluid kan veranderne in me menu zoals bij een dvd speler.Het bestand is een iso bestand. nu heb ik nog een vraag. ik gebruik nu me huidige pc om dit af te spelen. de films dan. Nu wil ik een 5.1 geluids kaart kopen en een setje boxen. Maar mijn pc staat anders om beeld scherm staat tegen over me tv. zou ik mijn oude pc 500 mhz 512 mb intern. Kunnen gebruiken . dus daar me geluidskaart die ik ga aanschaven indoen samen met een gewoone agp kaart en daar me films dan via af te spelen of is deze pc hier te zwak voor?
Link naar reactie
Kan zijn , aangezien je geluid het [i:46287ded00]soms[/i:46287ded00] niet doet, dat de isofiles misschien niet goed zijn gemaakt.. of gestripped. Plus dat de iso file bijv. alleen dts geluid bevat en je huidige geluidskaart dat niet om kan zetten. Misschien je geluidsinstellingen controleren(ook die binnen Nero showTime). ik schiet maar wat hagel af :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...