Ga naar inhoud

Problemen met Optische kabel


Aanbevolen berichten

hoi allemaal ik heb de logitech z5500 digital samen met de creative XFI geluids kaart nou ik een aantal nieuwe onderdelen besteld heb krijg ik de optische modes niet meer aan de praat ik heb ook gezien dat voor in de pc waar de aansluiting zit van de optische kabel dat het rode lampje daarin zit en niet meer in de kabel wat is wijsheid om te doen mvg Jan
Link naar reactie
K'heb het even bewerkt, maar begrijp de vraag ook niet. :roll: :wink: Hoi allemaal ik heb de logitech z5500 digital samen met de creative XFI geluidskaart. Nou ik een aantal nieuwe onderdelen besteld heb, krijg ik de optische modes niet meer aan de praat . Ik heb ook gezien dat voor in de pc, waar de aansluiting zit van de optische kabel, dat het rode lampje daarin zit en niet meer in de kabel. :-?
Link naar reactie
klinkt naar een gebroken optische kabel als ik het goed begrijp. dat 'rode lampje' dat je bij de aansluiting van je pc ziet is het optische signaal zelf. Als je daar je optische kabel op aansluit dan zou je aan het uiteinde nog steeds iets van licht moeten zien. Als de kabel intern gebroken is dan komt het licht er niet meer doorheen en krijg je dus ook geen signaal. Overigens is dat slechts mijn theorie. Het kan best zo zijn dat dat rode lampje gewoon uitgeschakeld wordt zodra de kabel wordt aangesloten ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...