Ga naar inhoud

pc gebruiken om films af te spelen


Aanbevolen berichten

Aangezien mijn film hobby beetje buiten de perken begin te komen heb ik een aantal vragen. ik wil een pc op me tv aansluiten. Nu komen de vragen! Gaat de kwaliteit achteruit als ik het met mijn pc afspeel ipv met de dvd speler? kan ik als ik in de pc een geluidskaart doe ook dolby suround geluid luisteren als ik dvd kijk op me tv? kan ik dvd bestanden vts heeten die volgens mij ook gewoon afspelen met een speciale programma ipv eerst moeten te branden? aangezien ik anders 100e dvd's hier heb dit waren mijn vragen voorlopig :D Mvg Roy Drost
Link naar reactie
kijk eens aan. En als ik dan ook nog een tv kaart erin doe kan ik dan ook programma's opnemen? Of moet ik daar microsoft media center voor hebben? ik heb het programma gevonden die het kan afspelen. Moet ik ook een goede video kaart hebben om op me tv te kijken of maakt dat niet veel uit? Want ik kijk nu gewoon op me beeldscherm maar vind de kwaliteit slechter dan als ik hem op me tv kijk.
Link naar reactie
Zoals er al werd gezegt gaat de kwaliteit niet achteruit. Als je al een 5.1 geluisdkaart hebt dan kan je die gewoon gebruiken alleen dan moet je wel een 5.1 surround systeem hebben. Je hebt zelfs voor de PC 7.1 surround maar dan moet je ook weer een 7.1 geluidskaart hebben. Met een 7.1 wordt bij een 5.1 die laatste 2 boxen niet benut maar dan ben je wel voorbereid op de toekomst. DVD's kan je ook gewoon met powerdvd of een andere dvd programma van je hardeschijf af bekijken. Je hebt ook verschillende TV kaarten de ene kaart is bedoeld om beelden van camera's op te nemen en de ander weer voor tv opname's het is net wat je wilt.
Link naar reactie
Je hebt helemaal geen mediacenter nodig meestal zit er gewoon bij de TV kaart software waarmee je het kan opnemen. De hardwarevereisten die je computer nodig heeft ligt maar net aan de opties van de hardware die je wil toevoegen. Denk hierbij aan zit er wel of geen geheugen op de hardware zelf. Gberuikt het veel of weinig stroom. Wat voor slot is het. En nog veel meer.
Link naar reactie
nee voor programma's opnemen heb je alleen een normale tv-kaart nodig. DVD's afspelen kan zoiezo je moet alleen kijken welke verbinding je ehbt tussen je vieokaart en tv, kan tv-out zijn vga of dvi, dvi is het mooiste dan stuurt hij digitaal ontvangt de tv digitaal en dan pas wordt het omgezet naar analoog, houdt ie de kwaliteit dus beter vast
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...