Ga naar inhoud

DVD-brander verandert in CD-rom station


Aanbevolen berichten

Wanneer ik een lege DVD in mij DVD-brander steek dan herkent hij de schijf als een lege cd en wanneer ik in verkenner kijk zie ik dat er ook CD-rom station staat. Wanneer ik die dvd er weer uit haal dan verandert het in verkenner terug naar DVD-station. Vroeger lukte het om te branden met deze DVD's (Fujifilm DVD-R) Ik heb de laatste versie van nero op mijn pc staan en heb ook al de laatste firmware van mijn DVD-brander Bij apparaatbeheer heb ik al eens het apparaat verwijdert en dan opnieuw opgestart en de pc zelf de nieuwe hardware opnieuw laten installeren, zonder succes. Met de applicatie "nero infotools" zie ik wel de juiste informatie over het station en de lege DVD terwijl er in verkenner CD-rom station staat. Ook als ik gewoon probeer te branden zegt nero dat er niet genoeg ruimte op de schijf is (hij herkent hem namelijk als CD) Mijn dvd brander: PLEXTOR PX-716A Kan iemand hulp bieden? Systeeminformatie Windows XP professional Service Pack 2 Intel Pentium 4 CPU 3.00Hz Kloksnelheid: 2.99GHz, 1,00GB
Link naar reactie
Type brander: DVD+-R/RW DL Recorder (PLEXTOR DVDR PX-716A ) Firmwareversie: 1.11 DVD schijfjes: Fujifilm DVD -R Cd's kan ik nog normaal branden, en een gewone DVD kan hij ook nog lezen, maar wanneer ik een lege DVD insteek dan ziet hij hem als lege CD. Ik heb ook nog lege DVD's liggen van een ander merk: TDK DVD-R Daarbij had ik vroeger andere problemen, Calibration error, opgezocht en de oplossing was een ander merk gebruiken. Maar wanneer ik nu die lege DVD's gebruik dan zegt nero niet dat er te weinig ruimte is, maar geeft wel nog altijd Power calibration error. In verkenner is wel het station verandert van naam naar CD-rom staton[/code]
Link naar reactie
[quote:3138f7aba6="streulland"]Wanneer ik een lege DVD in mij DVD-brander steek dan herkent hij de schijf als een lege cd en wanneer ik in verkenner kijk zie ik dat er ook CD-rom station staat. [/quote:3138f7aba6] Check deze topic over onderwerp [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=173538&highlight=]DVD writer veranderd in CD speler.[/url] [quote:3138f7aba6="streulland"]ik heb met nero toch proberen branden, maar nu gaf hij een powercalibration error.[/quote:3138f7aba6] Check de Nero FAQ http://www.nero.com/nero6/enu/FAQs_Products_NeroBurningROM_Error-Messages.html#9
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...