Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:d5791e190f="Japie III"]Ik kwam trouwens op www.zercom.nl (sorry :oops: is geen link dus moet je zelf nog klikken) Catalogus > Speakers & Headsets > Speakers > Speakers 2.1 En dan de Philips Multi-media Speaker 2.1 | SPA9300/00 Zou dit iets zijn?[/quote:d5791e190f] Is in eindhoven en daar woon ik ook dus... Hoef ik dus geen verzend kosten te betalen! :D
Link naar reactie
Hier eentje gevonden: http://tweakers.net/productsurvey/survey/3503 Die heefd z'n z-3200 er voor ingeruild?! Maar uiteindelijk deze ook weer ingeruild. Dusja... Hier trouwens ook wel goed getest: http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=1870 En deze ook: BLiZzY: Ik heb dit setje reeds enkele dagen en ik moet zeggen, ze zijn erg goed!! prachtige geluidskwaliteit en een goede bass boost ;-) ideaal voor hedendaagse muziek, dance enzo maar ook voor techno is dit een absolute topper!! De sateliet speakers kunnen goed mee met de subwoofer en omgekeerd ook, ik heb nog geen second spijt gehad van de aankoop van dit setje, twijfel niet om dit te kopen, het is een top ding! (een paar dagen in bezit)
Link naar reactie
Ga maar eens op zoek naar revieuws van de Z-3 en zo. Philips geeft mij altijd een beetje dubbel gevoel Ze kunnen hele goede dingen maken. Hun televisies horen bij de beste die er zijn. Maar ze maken ook baggertroep. Ik heb ooit een 5.1 setje van hun geprobeer, de A600 meen ik. Was wel ok, maar niet bijzonder. Heb later de logitech z-560 gekocht, en die klinkt toch beduidend beter (4.1 set, wordt niet meer gemaakt).
Link naar reactie
[quote:45b2184058="gerben"]Ga maar eens op zoek naar revieuws van de Z-3 en zo. Philips geeft mij altijd een beetje dubbel gevoel Ze kunnen hele goede dingen maken. Hun televisies horen bij de beste die er zijn. Maar ze maken ook baggertroep. Ik heb ooit een 5.1 setje van hun geprobeer, de A600 meen ik. Was wel ok, maar niet bijzonder. Heb later de logitech z-560 gekocht, en die klinkt toch beduidend beter (4.1 set, wordt niet meer gemaakt).[/quote:45b2184058] Maar lag die dan niet in een veel hogere prijsklasse?
Link naar reactie
He ! LOL!!! :D :D Ik had nog een maxsilent ms400 liggen (400w) Werkt perfect! Of ie echt geweldig is moet nog blijken maar ik kan weer ffe vooruit! Dus ik denk dat ik dan toch die z-3200 ga! Ja ik weet het ik ben een zeur :oops: die niet weet wat ie wil, :oops: maar die het nu wel denkt te weten. En laten we hopen dat dat ding geen sub heeft van een bijzettafel! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...