Ga naar inhoud

Ipod alternatief


Aanbevolen berichten

ok,, alvast dank voor jullie snelle reacties! Als ik dit allemaal zo lees, lijkt me de M6 wel een goede optie, dus vandaar: @ jur!: waar heb je hem gekocht en hoeveel heb je ervoor betaald?, ik zag dat dat nogal kon verschillen. en waar zijn converters te vinden? (voor 120 --> 220 volt stopcontacten) grtz PS: wellicht dat ik de iaudio X5 voor 175 euro kan krijgen,, wat zou jullie keuze dan zijn?
Link naar reactie
Ikzelf heb een Creative Zen Microphoto met 8GB aan ruimte. ik ben er zeer over te spreken. -goede FM-radio - touchpad. (je hoeft niet te klikken) - albumfunctie, zoeken op artiest, nummer etc.. verder kan ik je aanraden om er in-ear plugs bij te kopen. Dan heb je het geluid in je oor en heb je haast geen last van achtergrondgeluiden. Ik heb de MP3 voor +/- 170 euro gekocht. (jan/feb 07)
Link naar reactie
Heb hem gekocht bij Edwin ''de marktplaatsman''. Goeie service, snel antwoord op m'n vragen, ook nadat ik hem had gekregen. Ik wilde m eigelijk voor de meivakantie, maar toen had hij hem niet op voorraad. Toen ik thuis kwam lag hij klaar, met als extra een silliconenhoesje ter compensatie dat ik hem niet voor de vakantie had. Erg aardig! Ik kocht de 8gb versie voor 169 euro incl. verzendkosten. Converters zijn niet bij Edwin te krijgen, heb ook niet zoveel verstand van waar je die wel kan kopen. Ik had nog een oude usb oplader die er gewoon op werkt.
Link naar reactie
ok,, vanwege het formaat gaat mijn voorkeur nog altijd uit naar de M6,, dus @jur!: - mag ik uit je antwoord opmaken dat die usb-oplader er niet standaard bij zit? - zat/zit er bij jou ook bescherm folie(s) op, zodat ie niet zo snel beschadigd? - ik neem aan dat je op de meizu ook kunt afspelen per album/artiest (?) - puur praktisch: is het draad van de oordopjes lang genoeg om hem in m'n broekzak te hebben? :)
Link naar reactie
- klopt, de usb-lader zat er niet bij, maar er kan gewoon een standaard usb-lader op, die bij de meeste zaken denk ik niet meer dan 5 euro moet kosten. - ja die zitten er om heen, ik had ze eerst niet eens gezien. Ze zitten erg goed vast, dus heb ik ze laten zitten, toch weer extra bescherming, en met zo'n silliconen hoesje erover heen zie je dat folie toch niet. - Ja, kan allemaal prima. Je hebt de keuze uit Artists, Albums en All Songs. - Ja gaat prima, draad is niet te lang en niet te kort.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...