Ga naar inhoud

Windows Media Player vindt brander niet meer.


Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd vindt Windows Media Player 10 mijn brander niet meer. F5 indrukken om de player te vernieuwen (dat is de tip die de player zelf geeft) heeft geen enkel effect. Overigens levert alle andere software die samenwerkt met mijn brander geen problemen op. De laatste tijd heb ik Real Player gebruikt i.p.v. Windows Media Player. Maar ik zou graag weer die laatste gebruiken. Wie heeft de oplossing? Alvast bedankt. Ben.
Link naar reactie
Afspelen geeft geen problemen. Het gaat om het branden. Wanneer ik dat wil doen geeft de player de melding dat hij geen brander kan vinden. De windows FAQ zegt dat je in de eigenschappen van het apparaat op het tabblad 'Opnemen' deze mogelijkheid moet activeren. Maar... het probleem is dat dit tabblad bij mij niet voorkomt.
Link naar reactie
Gedaan. Hij was inderdaad niet gestart, de service was ingesteld op handmatig. Maar na starten nog geen resultaat. Vervolgens heb ik hem op automatisch gezet, computer herstart en gecontroleerd of Imapi gestart was. Dit bleek zo te zijn, maar... nog steeds geen resultaat. Ik denk onderhand dat ik er maar in moet berusten. Als je nog suggestie hebt, dan zijn ze uiteraard erg welkom. Zo niet, dan in elk geval heel erg bedankt voor je reakties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...