Ga naar inhoud

dvd speler wordt niet meer herkend


Aanbevolen berichten

Mijn oppas heeft een computer van PTT telecom van plm 3 jaar oud met XP. Sinds kort wordt haar speler niet meer herkend. Ik heb de upper en lower filters al verwijderd en opnieuw geprobeerd te installeren. Dat lukt niet omdat de drivers op een dvd zijn meegeleverd. Vervolgens heb ik via google geprobeerd maar dat lukt me niet. Het is volgens everest home een JLMS DVD-rom 1665. Ik weet niet eens welke fabrikant dat dat dan is (ik dacht jvc, maar daar kan ik hem niet vinden). Kan iemand wat helderheid of een oplossing aandragen?
Link naar reactie
Ik had Lite On ook al bekeken, omdat een google resultaat daar naar verwees. Maar daar staat niets wat op dit type lijkt, ik heb er al een email aan gewaagd, maar daar nog geen antwoord op gehad. Andere zoekresultaten en Everest Home geven jvc als fabrikant. Als ik echter daar de link die gegevn wordt bij gebruik kom ik op een andere website als die van JVC en daar kom ik dan weer niet verder. Waarom denk je in dit geval aan Lite-On
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...