Ga naar inhoud

Zoek een HD Ready scherm !


Aanbevolen berichten

Hallo beste forummers. Ik ben van plan om een HD ready TV te kopen. Ik wil een goede hebben voor mijn playstation 3 zodat ik die aan kan sluiten op HDMI. Maar ik heb er echt geen verstand van etc wat de beste modellen zijn in de prijsklasse die ik zoek. Hier de informatie: [b:ab30ca84ad]Wat ik zoek:[/b:ab30ca84ad] - Het moet een 81 cm scherm zijn en HD Ready - Het moet een HDMI ingang hebben voor mijn PS3 - Het mag niet duurder zijn dan € 700 Ik zag een leuke tv en dat was de 'Samsung LE32R32B'. Deze werd mij afgeraden omdat deze niet goed was van beeld etc. Link http://www.kieskeurig.nl/product/2C967BB2B9B2C3EAC125721E004773EC.htm Kan iemand mij tips geven en eventueel een goed scherm laten zien. Ik hoor vaak dat Samsung er goed uitkomt met tv's voor gaming. Ik hoor het wel. :wink: [/url]
Link naar reactie
Om toch nog even een reactie te geven op je startpost dat je de Samsung LE32R32B werdt afgeraden: Ik snap niet waarom iemand dat scherm afgeraden heeft. Ik heb zelf de 26" in bezit, en kan niets anders zeggen dat het een fantastisch scherm is, zeker naar de prijs gekeken. Na de instellingen goed te hebben doorlopen (standaard is het scherm veel en veel te fel!) zijn de kleuren, contrast, helderheid enz allemaal zeer netjes! Het enige wat iets minder is, is de blacklight. Die komt niet echt zwart over, maar meer zeer donkerblauw. Dat valt ook met de instellingen niet te voorkomen. Qua kijkhoek is het scherm ook zeker niet slecht. De opgegeven waarde van samsung zelf van een horizontale 160 graden kijkhoek wordt net niet helemaal waargemaakt maar vanuit een flinke hoek is het nog steeds netjes! Het geluid is verder niet echt spectuculair. Eerlijk gezegd gezegd lijkt het nergens op vergeleken met m'n normale installatie. Maar uiteraard heb ik mijn tv daar ook op aangesloten. Kortom; schitterende tv! Mooi design! Maar ook de beeldkwaliteit is uitstekend! Nu moet ik wel zeggen dat de 32" versie uiteindelijk altijd wat minder mooi is t.o.v. de 26" Aangezien beide schermen het met 1360x768 pixels moeten doen. Maar welke tv heb je ondertussen aangeschaft? Zowieso staat de "R" versie hoger aangeschreven als de "S". De R schijnt een beter panel te hebben als de S. Helaas zag ik dit topic te laat om je van tevoren te informeren. :wink:
Link naar reactie
hoi, heb vorige week de le32n71b gekocht. afgeprijsd voor 920, iets boven je budget maar kan hem zeker aanraden. super scherm met naast hdmi ook een usb aansluiting. heb hem met zo'n vogels wandsteun aan de muur geprikt. superstrak. heb ook een sony bravia (107 cm) maar qua design is die samsung mooier.
Link naar reactie
[quote:06ab16ea98="Mark66"]Laat maar zitten. Het is hier hartstikke dood begrijp ik. Intussen heb ik al een nieuwe tv. :wink:[/quote:06ab16ea98] Je verwacht binnen een dag al antwoord op een normaal niet A/V-forum en dan durf je het al 'dood' te verklaren ? Met dat belachelijk lage budget verwacht je hopelijk niks bijzonders. Zo'n beetje alles wat ik aan 'HDTV' in de winkels gezien heb was slechter van kwaliteit dan de ordinaire 'analoge' tv in dezelfde prijsklasse ... om maar te zwijgen over het feit dat de meesten net 720i in 'native' resolutie ondersteunen. Voor mijn gevoel begint HDTV pas als je 2-3000 Euro uitgeeft. Daaronder is de kwaliteit zo bedroevend dat je af en toe denkt naar een YouTube-filmpje zit te kijken ipv een tv-uitzending. Op de Cebit had Panasonic enkele mooie toestellen staan, waaronder deze : [img:06ab16ea98]http://img.photobucket.com/albums/v47/jafo18/Cebit2007/PICT0965.jpg[/img:06ab16ea98] (ok beetje duur ;))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...