Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beide hebben vga, dus beeld is eenvoudig: vga/vga kabel. Hou er wel rekening mee, dat veel laptops geen twee schermen tegelijk aan kunnen sturen. Het is dan dus of laptop, of tv scherm. Voor het geluid heb je waarschijnlijk een verloopkabel nodig van mini-jack stereo (line-out laptop), naar 2x tulp (ingang tv).
Link naar reactie
tegenwoordig kunnen de meeste laptops dat gewoon, ik maak op mijn stage laptops genoeg mee en ben er nog niet 1 gezien die het niet kon, verder idd vga kabel en de juiste resolutie kiezen en voor geluid kan je misschien ook een minijack minijack kabel gebruiken, je ziet vaak bij lcd schermen dat de geluids ingang bij de vga connector een minijack is, maak ik ook vaak genoeg mee op me stage :wink:
Link naar reactie
ok, bedankt. hieronder de specs van de lcd. betekent het nu ook dat ik in software van de laptop dezelfde resolutie aan moet houden als bij de specs van de lcd staat omschreven nl 1366 * 768, of moet ik een andere resolutie instellen? =============================================== samsung le32n71b Tuner 2 Tuner (analoog) Beeld 32 inch ( 81 cm ) beelddiagonaal 1366x768 pixels resolutie 16:9 beeldformaat Instellingen 9 ms reactietijd (ISO) 6000 : 1 contrast 450 cd/m² helderheid 178 graden horizontale kijkhoek 178 graden verticale kijkhoek Ergonomie draaivoet Eigenschappen HD ready, Teletext met 1001 teletext paginageheugen, PIP (Picture-In-Picture) Speakers 2x 10 Watt, SRS TruSurround XT, Stereo Ingangen 2 x VGA 2 x HDMI 1 x componenten (5x BNC) 1 x S-Video 1 x StereoCinch 1 x USB Uitgangen 1 x StereoCinch 1 x hoofdtelefoon Energieverbruik Gebruik 230 Watt Standby 1 Watt Gewicht 15,3 kg Formaat (BxHxD) 8030 x 578 x 244 mm
Link naar reactie
Inderdaad; wanneer je beide schermen echt apart kunt aansturen kun je van de beide schermen de native resolutie houde. (bijvoorbeeld je laptop 1280x800) en de LCD tv 1360x768. Bij jouw Samsung scherm zit naast de "PC in" (VGA aansluiting) een 3,5mm aansluiting. In dit geval heb je dus een minijack kabeltje nodig. (Mits je laptop minijack uitgang heeft, maar dat neem ik voor 100% zekerheid aan)
Link naar reactie
hoi, bedankt voor de tips. het werkt perfect. gebruik een vga-vga kabel en een jack-jack kabel. beeld is top op genoemde resolutie. nu had ik nog een vraag. ik wil mijn lcd als hoofdmonitor instellen zodat elk progje dat ik opstart op mijn lcd verschijnt. ik heb al in beeldscherminstellingen zitten kijken maar kom er niet uit. wat moet ik precies doen??? De optie een hoofdmonitor aan te vinken werkt niet.
Link naar reactie
als je bij de eigenschappen van je videokaart kijkt is er een kans dat het wel kan, daar kom je op deze manier: >rechtermuisknop ergens op het bureablad > "eigenschappen" >tabblat "instellingen" > knopje " geavanceerd" meestal krijg je een nieuw venster en 1 van de tabbladen daarvan heet "weergaves, monitoren of beeldschermen" klik die aan en probeer daar is wat uit, als je dat niet hebt laat het even weten :wink:
Link naar reactie
volgensmij wil je dat je je laptop dicht kan doen en dan alleen via je lcd kan computeren? je kan het namelijk ook zo instellen dat er op je lcd én op je laptop precies het zelfde beeld is zet eerst je lcd scherm als 2e monitor uit in je laptop ga dan weer naar dat geavanceerd en weer naar "weergaves" probeer er nu maar eens wat mee, als t goed is zie je dat je net iets andere dingen kan doen maak anders screenshots om ons te laten zien wat je instellingen zijn als je er niet uit komt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...