Ga naar inhoud

Licentie kopieren??


Aanbevolen berichten

Ik heb via Planetvoetbal een licentie aangeschaft voor het komende weeken. Ik wist echter niet dat de licentie automatisch werd geinstalleerd op de pc waarvan je betaalde. Dit is dus echter wel het geval. Ik wil eigenlijk liever vanaf een andere pc kijken. Worden deze licentiebestanden opgeslagen in een bepaalde map zodat ik ze kan kopieren naar de andere pc?
Link naar reactie
Dat zou natuurlijk erg (te) makkelijk zijn....... Want: als je dan toch bezig bent- doe mij dan ook ff een kopietje van die licenties........ :lol: Dat feestje gaat dus niet door. Je zult van je mediaprovider een kopie van je licentie moeten krijgen. Miz maak je daarop de meeste kans als je verteld dat je pc ontploft is en dat je nu een andere pc hebt. Je zou dan een nieuwe licentie moeten kunnen krijgen maar men zal dan de oude licentie onbruikbaar maken in hun database. aanmelden met je oude pc zal dan dus niet meer kunnen.
Link naar reactie
Dat leek mij ook al, maar ik heb toch ff iets geprobeerd. Toen ik WMP opstartte meldde hij dat er een nieuwe licentie was en vroeg vervolgens om een back-up te maken. Dit heb ik gedaan (deze worden opgeslagen in een map bij Mijn Muziek). Bij WMP kun je bij "Licenties beheren" kiezen voor "Licenties terugzetten". Nu kan ik nog niet zeggen of dit werkt, aangezien hij direct al een foutmelding geeft ("onbekende fout"). DUs ben nu eerst ff aan het upgraden naar WMP 12 en daarna zie ik wel verder. Maar ik moet nu eerst nog zorgen dat hij het wel eens op de pc doet waarop ik het heb aangeschaft. Hij geeft nu nogsteeds aan "Koop toegang", dus dat ik nog geen licentie heb. Heb het gisteravond nog niet kunnen proberen ivm verjaardag. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik hiermee door Planet wordt genaaid :-?
Link naar reactie
Dat ligt absoluut niet aan Planet, maar aan jezelf. In het vervolg eerst de kleine lettertjes lezen en je zult zien dat er staat dat de licentie aan een specifieke pc wordt gekoppeld (ok ze verwijzen naar [url=http://scripts.planetvoetbal.nl/eredivisie/voorwaarden.html#5](2)'... beperkingen als gevolg van de gebruikte technologie...'[/url] maar het is hetzelfde ) en dat je bij 'verlies' zo goed als geen enkel recht hebt om aan een 'nieuwe' licentie te komen.
Link naar reactie
Nee ik reken het ook zeker niet toe aan Planet ;) Alleen ik dacht dat ik een code zou krijgen (zoals je die bij SMS wel krijgt), maar dat gebeurde dus niet. Zo'n groot probleem is het ook weer niet, dan maar in de woonkamer kijken. Nog één klein vraagje: kan het kloppen dat licenties verloren gaan bij een upgrade van WMP9 naar WMP10??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...