Ga naar inhoud

Probleem luidspreker instelling creative labs geluidskaarten


Aanbevolen berichten

Ik heb in mijn PC een Audigy 2 geluidskaart zitten. Als ik de luidspreker instelling zet op 4.1, dan kon ik 2 uitgangen op de kaart gebruiken, uitgang 1 om naar mijn stereoinstallatie te gaan en uitgang om naar de ingebouwde luidsprekers van mijn pc scherm te gaan. Dus zo moest mijn stereo installatie niet altijd aan staan om het geluid van de pc te horen en kon ik het ook gewoon via de luidsprekertjes van mijn scherm horen. Nu heb ik in mijn nieuwe pc een X-fi extreme gamer kaart zitten en als ik de luidspreker instelling zet op 4.1, dan krijg ik het gewone stereo geluid toch maar te horen via 1 van de 3 uitgangen, terwijl dit met de Audigy wel via meer uitgangen te horen was. Als ik de luidspreker test doe dan krijg ik wel het test geluid via uitgang 1:VR en VL en via uitgang 2:AR en AL. Maar als ik gewoon een mp3 afspeel krijg ik dat geluid alleen via uitgang 1 te horen. Terwijl dat ik met mijn audigy wel ook het geluid van de mp3 hoorde via uitgang 2. Ik hoop dat mijn uitleg een beetje duidelijk is, want het is zo moeilijk te omschrijven. Als besturingssysteem gebruik ik gewoon Windows Xp en de soundkaart drivers zijn goed geinstalleerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...