Ga naar inhoud

bestaat het volgende?


Aanbevolen berichten

er bestaan tegenwoordig van die media players waar je een hardeschijf in kan stoppen of het via je netwerk kan laten streamen, iets als deze: [url=http://www.freecom.com/ecproduct_detail.asp?ID=2345&CatID=8060&sCatID=80602&ssCatID=80602]klik[/url] maar weet iemand of er soort gelijk apparaten bestaan om dvd's te bekijken? ik heb namelijk een hele verzameling dvd's in iso filetjes of als gewoon met de "Video_TS" map wat ik zoek is dus dat ik zo door mijn dvd's kan bladeren en wanneer ik er eentje selecteer hij dan ook gewoon de dvd menu opent enzo iemand enig idee?
Link naar reactie
Het kan met de Pinnacle Showcenter 200. Al moet je wel alleen de ifo en vob files van de film hebben, niet van het menu. er zit ook een bug in de firmware, die er al een jaar inzit, maar de ontwikkeling is stopgezet. ik zet mijn DVD's om naar divx en bekijk ze op die manier, dus stramend vanaf mijn pc over een wireless netwerk. Werkt voor de rest zeeer goed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...